🗳️🔁 SYS-TB 10/12/20 - Time for Haute Couture - Again!🔥👚🧵

1568101122

Comments

  • DianaKKHDianaKKH Registered Users, Member 185 Posts
    edited October 2020
    Looks 1-4
    I was soooo in love with look #4 and it’s only 46😕
     
  • a1335a1335 Registered Users, Member 24 Posts
    Koakuma said:


    First look is ~super original~, I know lol and 2# look I was feeling it while I was making it but now I'm not so sure 🤔
     @Koakuma OMG please tell me where that second dress is from, I am just about willing to offer my first born for it lol I need that dress in my life, it is absolutely GORGEOUS!!
  • KoakumaKoakuma New Member Registered Users 716 Posts
    @a1335 it's from a VIP event from 2017

    I recently got it for diamonds myself though!
  • AguadeCocoAguadeCoco Registered Users, Member 962 Posts
    I'm off to a good start with my looks 1 to 4!

    Android player - AguadeCoco Kkh on Facebook
    🇫🇷  French gal ⛵ Avid sailor 🐱 Cat owner 🍣 Sushi lover 🏛️ Museum worker 
  • cintyadvlcintyadvl Registered Users, Member 24 Posts

    🤡🤡🤡🤡🤡
    This is the worst box i've ever seen!
  • violaviola Registered Users, Member 335 Posts
    cintyadvl said:

    🤡🤡🤡🤡🤡
    This is the worst box i've ever seen!
    ehmmm excuse me ahaha

  • GingerkkhGingerkkh Registered Users 96 Posts


    Of course I get a garbage box & pick the worst thing available. 
  • nasialenanasialena Registered Users, Member 47 Posts
    DianaKKH said:
    Looks 1-4
    I was soooo in love with look #4 and it’s only 46😕
     
    Hey where do you guys find these tears ??
  • princesspreciousprincessprecious Registered Users, Member 1,046 Posts
    @KalindaKing why can't the voting booth glitch be fixed for a month? Sounds lazy tbh
  • DianaKKHDianaKKH Registered Users, Member 185 Posts
    @nasialena  it’s from kollection 


  • pristinepersonpristineperson Registered Users, Member 2,432 Posts
    When they say they updated throwback boxes, what did they update cause I’m not seeing new clothes *sigh* nothing’s changed.
    ✨Priscilla✨
    🌈Never contacting support again🌈
  • TiffanyRagKTTiffanyRagKT Registered Users, Member 108 Posts
    Ik my looks are not most creative as the looks here since i don’t genuinely put effort into the mid week SYS cause i am a bit busy with work but here are my looks just in case you guys want to get inspiration for solid scores idk😖


    Be kind 🦋
    English is not my first language, so excuse me for any mistakes! 
  • Kween_of_the_KastleKween_of_the_Kastle Registered Users, Member 1,230 Posts
    When they say they updated throwback boxes, what did they update cause I’m not seeing new clothes *sigh* nothing’s changed.

    Kalinda said the team told her they would update them, but not every month. The thing is, that legit could be 2 times a year.
  • JadeLaMunecaJadeLaMuneca Registered Users, Member 462 Posts

    Great, thanks.
  • Kween_of_the_KastleKween_of_the_Kastle Registered Users, Member 1,230 Posts
    Was hoping for item obv, but will definitely not scoff at k-stars. And look, 1day of videos worth!

  • AguadeCocoAguadeCoco Registered Users, Member 962 Posts
    That hair is gonna keep evading me I guess...

    Android player - AguadeCoco Kkh on Facebook
    🇫🇷  French gal ⛵ Avid sailor 🐱 Cat owner 🍣 Sushi lover 🏛️ Museum worker 
  • emmaissonemmaisson Registered Users, Member 826 Posts
    NYE dress it is then 🙄


    Also, my first box... also got dye in both my black boxes in the professional TB 🙄🙄🙄🙄 

  • LibbyLibby Registered Users, Member 404 Posts
    Where is this hair from?

  • Kween_of_the_KastleKween_of_the_Kastle Registered Users, Member 1,230 Posts
    TB submitted extra look so now 2nd but she hasn't gone nuts yet and holding steady scores. I'm not obsessed with the leaf aura at all...

  • AmandaMKkhAmandaMKkh Registered Users, Member 2,894 Posts
    @Libby this kollection 
    Italian iOS player since August 2014 ♥️

Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!