🗳️👻SYS 10/29/20 - Coven! Celebrate Halloween in Style! Boo!🎃🔮

1235730

Comments

  • asalaxoasalaxo Registered Users, Member 767 Posts
    Basak said:

    My coven is so ready! 🌚
    @thallisa @mikaylachimo @asalaxo
    thank you for including me, doll 😍❤️❤️
    iOS player
  • naeustsnaeusts Registered Users, Member 378 Posts
    I'm super nervous for this one! What you guys think about my looks?

  • racheltheestallionracheltheestallion Registered Users, Member 81 Posts
    only playing to make witch outfits and for the crystal🥺 
  • krissyGkrissyG Registered Users, Member 56 Posts
    I’m a bit of a hippie 😊 we collect crystals 
    This looks like the one we might be able to earn ( TB allowing )
    Such a beautiful clear Quartz!! 🔮
  • appreciatteeappreciattee Registered Users, Member 59 Posts


    In order - dress, crystal
    the crystal and the TS dress seems to be the only things I like but I can live without them too. The crystal is gorgeous so I’m gonna try but this week seems pretty tame which is an odd way to end the update in my opinion! 
  • appreciatteeappreciattee Registered Users, Member 59 Posts
    What do y'all think of this eye makeup? Does it work for the witch theme? 

    That eye makeup looks gorg! Are the gems part of it? when did you get this? 😍😍😍😍
  • appreciatteeappreciattee Registered Users, Member 59 Posts
    What do y'all think of this eye makeup? Does it work for the witch theme? 

    That eye makeup looks gorg! Are the gems part of it? when did you get this? 😍😍😍😍
    nvm! I just read earlier replies 😄
  • appreciatteeappreciattee Registered Users, Member 59 Posts
    What do y'all think of this eye makeup? Does it work for the witch theme? 

    That eye makeup looks gorg! Are the gems part of it? when did you get this? 😍😍😍😍
    nvm! I just read earlier replies 😄
  • DelphineGarnierDelphineGarnier New Member Registered Users 2,405 Posts
    Even if I'm not that excited about the earnable dress, styling for this is going to be fun. I wish there was more done with the earnable dress though because I was really looking forward to this theme.
    Platform: Android
    #bonusstarforparties
    #getridoftstiers
  • naeustsnaeusts Registered Users, Member 378 Posts
    What is the best time to send the first 2 looks?
  • AriDollAriDoll Registered Users, Member 138 Posts
    Last minute inspo!! Honestly, kinda sad that Halloween was not as amazing as last years. Love this theme though, but I think a general Halloween theme would’ve been nice as well.🎃
    iOS user! 
  • robertavyyrobertavyy Registered Users, Member 2,311 Posts
    edited October 2020
    I’m confused because sys just started 🙈 I thought it’s gonna be at 9pm like always , but maybe it’s on 8pm because time changed? And is it gonna be like that until time changes again?
    iOS doll 
    🇱🇹 
    English is not my first language ☺️
    #bringbackoldsys
    Facebook name - RobertaKkh Eleon
  • woahbabesursotoxicwoahbabesursotoxic Registered Users, Member 2,533 Posts
    edited October 2020
    Think I Spotted @pristineperson🖤
    iOS🖤. Doll (Holly) 🍒
  • woahbabesursotoxicwoahbabesursotoxic Registered Users, Member 2,533 Posts
    @asalaxo is this you? Gorgeous look btw🖤
    iOS🖤. Doll (Holly) 🍒
  • DelphineGarnierDelphineGarnier New Member Registered Users 2,405 Posts
    I'm avoiding using the recent earnable dress, that fits this theme, in the beginning. Too many people are using it with the hair with the hat and the cards and I literally had 2 looks against each other that were both like that. 
    Platform: Android
    #bonusstarforparties
    #getridoftstiers
  • charlottegoldcharlottegold Registered Users, Member 1,991 Posts
    After voting 3 rounds I am super concerned about my initial prepared looks. Seems like it’s the witch from last year, the earnables from this year and almost nothing else 
  • pristinepersonpristineperson Registered Users, Member 2,445 Posts
    Think I Spotted @pristineperson🖤
    Yes that’s me! That look got a 48 which is ok to me, at least I can finally put that hairstyle I got a few weeks ago to some good use.
    ✨Priscilla✨
    🖤Thank you for helping me Kalinda🖤
  • gicelagicela Registered Users, Member 260 Posts
    edited October 2020
    @robertavyy the US/Canada and I’m assuming the rest of the Western Hemisphere?? have not had Daylight Savings yet, we’ll have it this Sunday! Idk about the regions I’m not too informed on this LOL
    edit: so I’m assuming it’ll go back to the normal time for you next week
  • pristinepersonpristineperson Registered Users, Member 2,445 Posts
    @woahbabesursotoxic I feel like I voted for you to, I swear the doll I saw looks just like yours!
    I forgot to screenshot cause I’m voting fast right now lol
    ✨Priscilla✨
    🖤Thank you for helping me Kalinda🖤
  • SunflowerBabeSunflowerBabe Registered Users, Member 152 Posts
    My first two looks. My boyfriend helped me style my second over facetime lol you can clearly see the difference in our taste 😂

    iOS player from Canada 🇨🇦
    Black Lives Matter
    Stop Asain Hate
  • hotpotatohotpotato Registered Users, Member 131 Posts
    edited October 2020
    Booo :-( I thought this hair would be available this update I was looking forward to finally getting it😩

  • woahbabesursotoxicwoahbabesursotoxic Registered Users, Member 2,533 Posts
    Kinda sad about these scores 
    iOS🖤. Doll (Holly) 🍒
  • woahbabesursotoxicwoahbabesursotoxic Registered Users, Member 2,533 Posts
    @pristineperson ooh yay, that’s good🖤 and lol maybe you did ✨
    iOS🖤. Doll (Holly) 🍒
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!