Avatar

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Badges

5 LOLs5 AgreesFirst Anniversary5 Likes10 CommentsName DropperFirst Comment

DPKS

DPKS

About

Username
DPKS
Joined
Visits
527
Last Active
Roles
Registered Users, Member
Points
60
Badges
7

Comments

  • Finally got back in. Idk what was wrong. 
  • Yeah I had a problem with the Facebook backup earlier in the year, switched to email to prevent it. Didn’t work obviously. Just posted in case a dev saw it to speed up the process. Otherwise, gotta find something else to pass time 
  • I had trouble getting on. Deleted the game. Tried logging back in when it worked. Tells me that I have to use the same device. I am... never switched anything, just deleted and redone loaded the game. 
  • I got 4 withing 1:45 seconds. 5 if you count the one I got right after I stopped the recording. This is getting ridiculous 
  • I got 4 withing 1:45 seconds. 5 if you count the one I got right after I stopped the recording. This is getting ridiculous 
  • I got 4 withing 1:45 seconds. 5 if you count the one I got right after I stopped the recording. It’s getting ridiculous 
  • (Image) This it the response I got when I asked about my box that disappeared 
  • (Quote) 
This is exactly why I left my club that I’ve had since 17. But opposite way lol. There was one guy who kept winning everything and was pointless to play it since I wasn’t getting anything but the match win xp. He didn’t wanna stop e…
  • (Quote) 
Sameeee lol been waiting forever for the call up! 
    in VIP Comment by DPKS August 2018
  • I’ve been saying this for months now lol the rewards aren’t worth the gold spent whatsoever. That’s why I stopped competing on Tuesday’s and weekends. Only play CvC, WoH, and slugfest. 
  • (Image) Here’s an updated pic of my rotation hahaha I was a SP magnet!! Although 2 of them are being replaced by prime Cole and mad bum, but I can’t hate on this. Although it would have been nice to pull a batter for woh, at least I got my rotation …
    in All Star Boxes Comment by DPKS July 2018
  • (Quote) 
Here’s an update on sale lol  I’m most impressed with his k/bb ratio.. this dude is an absolute beast!(Image)
    in All Star Boxes Comment by DPKS July 2018
  • I’d like to be able to “cycle” the individual ranks in the compete tab for Tuesday’s and weekends. Or give us bonus tiers like you get when you spend gold. Should be more of a reason to streak as much as possible instead of it just being about bonus…
  • (Quote) If it’s not the carrying over, what do you think of the possibility of a trading system? Seems like a good idea if they can figure out a good way to pull it off (Without guys with multiple teams just loading up 1 team)
  • (Quote) 
I’m still on 11.3.1 and I’m having major issues as well. So I don’t think it has to do with iOS. Pretty sure it’s the game itself 
  • (Quote) 
No, it’s even worse for me at this point. Lost out on all my chances for CvC bc I kept getting kicked out as the 1st pitch was coming 
  • it was fine for me until about 30 minutes ago. I can’t even play the game at this point. Also my Last 2 CvC games, it always froze on my last chance, and then takes it away without even being able to play it. 
  • Yeah I had that thought. But the amount of people who will have multiple teams trading within would be ridiculous. Would ruin the game tbh. Maybe trading within the game instead of individual players? Like they offer you a guy, but you have to match…
  • (Image) Haha I also only got pitchers, and also needed the huge upgrade. Sale is 30-0 so far. Just need some more XP! 
    in All Star Boxes Comment by DPKS July 2018
  • Maybe have different rewards for the clubs tier level it is? Bronze club, #1 picks, silver club prime picks, etc. would make staying and leveling a club up more part of the game instead of clubs restarting. 
Avatar

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Badges

5 LOLs5 AgreesFirst Anniversary5 Likes10 CommentsName DropperFirst Comment