🗳️KK:H SYS 8/27/20 - Dress your Dolls in Leather and Lace! 🐄🧵🗳️

1246732

Comments

  • rociodemayorociodemayo Registered Users, Member 475 Posts
    Floral, ripped, leather, lace...nailed it!

    Hahaha you look good tho
  • LumsLums Registered Users, Member 207 Posts
    Lums said:


    Should I buy this ?! 

    Yes - Agree
    No - LOL
    Id say no. I hardly use it but when i was a noob i wanted clothes. 
    Yeah the clothes is not that great but I fell in love with the hair 🥺. I will think about it , thank you !
  • jessDWjessDW Registered Users, Member 66 Posts
    Maybe they initially thought naughty and nice, but decided to name it Leather and Lace to try to tie in the TS prizes??? 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️
  • kokokokonutkokokokonut Community Moderator Moderators 26,746 Posts
    I can relate
    🦋Purple Headed  ♊+  🥥 Chick Playing iOS & Android 🦋
    🙅I Am NOT a Glu Employee🙅
    🌟If you see a problematic post please dm the link🌟
    💜Vats







  • thallisathallisa New Member Registered Users 1,383 Posts
    @maee1506 @Kween_of_the_Kastle @Cherrey thank you so much!! 💛💛💛

    Although, judging by Kim's confusing phone call, my looks might be not on theme at all..? 😂 I seriously hope it's a glitchy call lol 
  • lululalulula Registered Users, Member 688 Posts
    A lot of lace designs implement floral patterns but that was still confusing... 
    Platform: iOS
  • DelphineGarnierDelphineGarnier New Member Registered Users 2,402 Posts
    I didn't see the phone call yet, but what do florals have to do with this? 
    Platform: Android
    #bonusstarforparties
    #getridoftstiers
  • kokokokonutkokokokonut Community Moderator Moderators 26,746 Posts
    I was planning the red and black floral top with leather pants.   So it kinda makes sense..
    🦋Purple Headed  ♊+  🥥 Chick Playing iOS & Android 🦋
    🙅I Am NOT a Glu Employee🙅
    🌟If you see a problematic post please dm the link🌟
    💜Vats







  • QueenRhiaQueenRhia Registered Users, Member 384 Posts
    Well that phone call was nothing if not confusing. 
    I have like two things in my closet that work with ripped or floral, but also leather or lace. Here goes.





    But yeah, I guess I'll ignore the call and go by leather and lace until I see where this goes...
    *** platform: android ***
    *** level 34 ***
  • pristinepersonpristineperson Registered Users, Member 2,427 Posts
    Does anyone else realize that if that was meant for another theme we already got some details, like a mini spoiler.
    ✨Priscilla✨
    🌈Never contacting support again🌈
  • ashyyyboobooashyyybooboo Registered Users, Member 83 Posts
    I just won the whip from the Pretty in Pearl Kollection the other day. Imma still use it. 
  • thallisathallisa New Member Registered Users 1,383 Posts
    @KalindaKing is it possible that we got a phone call that was made for another theme? 😬

  • cazmulgscazmulgs Registered Users, Member 61 Posts
    I’m super busy this weekend so glad I’m not really bothered about any of the prizes!
This discussion has been closed.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!