🗳️🧸SYS - 12/10/20 - Theme - Slumber Party - Get those Jammies on!🍪🥱🧸

1101113151634

Comments

  • evilraccoonevilraccoon Registered Users, Member 326 Posts
    Basak said:
    @evilraccoon I can submit for you! When are you ready?
    Omg thank you! I’m ready now if you can
  • julia19julia19 Registered Users, Member 802 Posts
    Beautiful dolls ☕️
    @amandamkkh the last look is my doll! Thank you for spotting me 😊

  • SassyVoguetteSassyVoguette Senior Member Registered Users 1,510 Posts
    suziq24 said:

    Anyone else levitating in the TS? 

    Dua Lipa this you? 😶🤣🤣🤣
    Vats has my heart. Forever. 💕

    iOS
    07/2014 
  • Jasper1385Jasper1385 Registered Users, Member 169 Posts
     Wicked fun SYS theme! Im having so much fun using items that I never pay attention to. Voting has been much more exciting, ive seen real creativity by everyone. 

  • claranaxclaranax Registered Users, Member 80 Posts
    Could someone please submit the pie? I’m on iOS 
    hey! I just sent it. it was really hard to find it, good luck. i can send again tomorrow if you’d like. there’s a thread specially for this.
    ios player ✨ level 30+
    english is not my language lol 🇧🇷
  • BasakBasak Registered Users, Member 1,215 Posts

    Just submitted this look!

    🌼

    ⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀
    Daily player on iOS! ♡
    85 level also A+++
    Instagram gameplay account: basak_kkh
    If you want to be friends, you can add me here: https://www.facebook.com/profile.php?id=100039524040997
  • ViennaKKHViennaKKH Registered Users, Member 1,388 Posts
    I hope I can end 2nd 👀

  • BooskiBabiiBooskiBabii Registered Users, Member 2,653 Posts
    From my side game. I'm 7th behind 6 tb in silver III with 101 points. 🙄🙄🙄
    I love this theme, but what's the point? I have great scores and it doesn't show due to ticket buyers. Before this new sys I would probably have been first.


    🌟Level 38 & 39—Android
    💞 Mom of 4!
    🗣️ Voice for Bipolar Disorder, Depression, & Addiction!
    🌼 I am a Recovery Coach.
    Always remind yourself how strong & beautiful you are! 
  • striverstriver New Member Registered Users 50 Posts
    Are these looks really as bad as the voters think they are? I thought they were cute  :(
  • robertavyyrobertavyy Registered Users, Member 2,688 Posts
    I wish it’s stay like this 🥺 
    but I know it won’t 🥺

    Edit: fixed photo 
    Yup..I don’t have any chances 😭 why Glu created this awful sys?😿 please bring back old one. With this one I can’t keep play the game I love, i already have to much anxiety in my life 🥺

    iOS player 
     
  • BeckyWithTheGoodHairBeckyWithTheGoodHair Registered Users, Member 54 Posts
    @pristineperson if you’re quite set on that FG, you can kind of make a dupe out of items available in the Kloset - this top is $3500 cash, dyed in the smoky black; the sweatpants are also $3500 cash and this is their natural colour, and; I dyed the fluffy slippers (I got them on sale during BF) the smoky black as well 

  • eligureligur Registered Users, Member 906 Posts
    edited December 2020
    hi @buffysummers0990 :) i recognized you after seeing looks you posted earlier. loved ur first ones. already in a group with two other dolls. never happened before lol

  • emxkkhemxkkh Registered Users, Member 162 Posts
    are any of these forum dolls??☺️
  • evilraccoonevilraccoon Registered Users, Member 326 Posts
    @Basak @claranax thank you so much! Is it getting votes yet? I’ll start looking for it 😍
  • buffysummers0990buffysummers0990 Registered Users, Member 518 Posts
    eligur said:
    hi @buffysummers0990 :) i recognized you after seeing looks you posted earlier. loved ur first ones. already in a group with two other dolls. never happened before lol

    OMG I see you 👀 lol! Your doll looks so pretty🤩
    I’ve never been in a group with a forum doll either so this is kinda fun💜
  • claudiakkhclaudiakkh Registered Users, Member 183 Posts
    The last few SYS I've been scoring mid-40s to 50s so OF COURSE the one SYS I'm super keen on and want to do well in, I get scores like this:

    I'm currently 7th and extra peeved off because dolls with only a few more points than me are wearing the most basic, badly put together looks. And I don't even want to TALK about the TB in first place with 167 wearing the blandest outfit I've ever seen.
    android player from the land down under 
    certified 🤡
  • thetwentyeighththetwentyeighth Registered Users, Member 184 Posts

    Excellent. Great. Yes. I’m not disappointed at all. 🙃
  • rociodemayorociodemayo Registered Users, Member 651 Posts
    My dude, wtf.

    Is that mouth/lips available already? Lol 
  • thetwentyeighththetwentyeighth Registered Users, Member 184 Posts
    Ouch 🥺
    Those scores are criminally low, especially for the second look. It’s so cute! I don’t understand what the voters were thinking 😕
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.