🗳️ 🔥 KK:H Weekend 11/3/22 SYS Fire Goddess! 👸 🗳️

kokokokonutkokokokonut Moderators 28,990 Posts
edited November 2022 in KKH General Discussion



Get Ready for another weekend of Fun & Prizes!
So excited about our weekend event!
Our New SYS event Starts Thursday! - Fire Goddess!

Starts Thursday, November 3rd  @ 3pm Eastern
Ends Sunday, November 6th  @ 9pm Eastern
14 Free Tickets
2 Tickets to Start/1 Every 6 hours
575 Pts wins all the Earners
TS is based on Rank and Level
Good luck, and Have Fun!

If you are having trouble DO NOT UNINSTALL THE GAME!
🦋Purple Headed ♊+ 🥥 Chick Playing iOS & Android 🦋
I Am NOT a Glu Employee
🌟If you want my attention please send a dm
💜Vats
💜#VipKalinda
#RecollectionsMayVary
Prev1345678

Comments

  • bellaboo_bellaboo_ Registered Users, Member 159 Posts
    Inspo 🔥 
    That fourth look is making me regret not fighting for those wings 😩
  • kokokokonutkokokokonut Moderators 28,990 Posts
    lol.  TY @peachypink   for a second you had me thinking Kalinda posted.  lol.  We miss her.  Thanks for posting this. 
    If you are having trouble DO NOT UNINSTALL THE GAME!
    🦋Purple Headed ♊+ 🥥 Chick Playing iOS & Android 🦋
    I Am NOT a Glu Employee
    🌟If you want my attention please send a dm
    💜Vats
    💜#VipKalinda
    #RecollectionsMayVary
  • KkhAngelicaKkhAngelica Registered Users, Member 6,713 Posts
    Kim’s call 
    IOS player 💜 
    🇨🇴🇨🇷🇺🇸
    She/Her 💗
    Add me on Facebook IOS only please: https://www.facebook.com/AngelicaKKH29
  • DelphineGarnierDelphineGarnier Registered Users 4,801 Posts
    Even though I have a decent amount of things dyed orange and gold by now, I always think it's weird when a call mentions rare dyes to use when they're not earnable. 
    Platform: Android
    #bonusstarforparties
    #getridoftstiers
    #nomorecashgrabs
    #bringbackwinered
    #fixthewine

  • Ronny223Ronny223 Registered Users, Member 55 Posts
    My 1-2 looks 👇🏻The didn’t update diamond boxes again 😭

  • oliviaaaa128oliviaaaa128 Registered Users, Member 56 Posts
    Ugh so annoying. Hopefully the next diamond box will be great if they aren't going to update it this week.
  • kaydencekkhkaydencekkh Registered Users, Member 1,703 Posts
    Can someone send a pic of the order of ts prizes???
    iOS player!
    add me on Facebook: kaydencekhh 
  • scarley1999scarley1999 Registered Users, Member 330 Posts
    For some reason all the dolls in my VB have basic faces like NONE of them have contour/highlight/special lips… it was like this the last 2 SYS aswell… almost like they are ALL bots… weird
  • DaheeyuumDaheeyuum Registered Users, Member 18 Posts
    I just wanna say that the rewards are so messy and ugly this time lmao also why is 2nd place in gold immediately style level down ??
  • LindaVBLindaVB Registered Users 7,297 Posts
    Distribution of the prizes:


    Linda
    Daily KKH player since 2014 ~ iOS

    #KKH4Life
    ____________________________________________________________________________
  • Ronny223Ronny223 Registered Users, Member 55 Posts
    Daheeyuum said:
    I just wanna say that the rewards are so messy and ugly this time lmao also why is 2nd place in gold immediately style level down ??
    Totally agree! Dress do not match to red skintone also weird hair accessory ( that’s only my opinion!!)
  • andy_08andy_08 Registered Users, Member 32 Posts
    Ronny223 said:
    Daheeyuum said:
    I just wanna say that the rewards are so messy and ugly this time lmao also why is 2nd place in gold immediately style level down ??
    Totally agree! Dress do not match to red skintone also weird hair accessory ( that’s only my opinion!!)
    Yea they’re a little strange ngl lol 🤨
  • melissaf112melissaf112 Registered Users, Member 229 Posts
    edited November 2022
    I have no words🤯 I just spent 10 diamonds for dyes😑 Glu needs to take out dyes from diamond boxes it’s not fair to spend 5 diamonds for 12 dyes🥴
  • MrsBearden_kkh14MrsBearden_kkh14 Registered Users, Member 1,068 Posts
    Awesome start for my birthday tomorrow. I wanted the hair color the most but oh well . 
    Good luck everyone ❤. Have a great weekend. 
    KKH Player since January 2016.
    Currently on IOS (2023)
    Married since 2021. Mom of a baby girl with Baby  #2 on the way.
  • Ronny223Ronny223 Registered Users, Member 55 Posts
    I have no words🤯 I just spent 10 diamonds for dyes😑 Glu needs to take out dyes from diamond boxes it’s not fair to spend 5 diamonds for 12 dyes🥴
    That’s why i still thinking do i really need this items or i should save it for something better because I’m not lucky 😑
  • konradkkhkonradkkh Registered Users, Member 563 Posts
    edited November 2022
    I have no words🤯 I just spent 10 diamonds for dyes😑 Glu needs to take out dyes from diamond boxes it’s not fair to spend 5 diamonds for 12 dyes🥴
    But the cost for one box will be 10 diamonds and still we will have tickets and you need to be still lucky. Or at least they should give us 50 dyes for 5 diamonds. I don’t want to pay more diamond for one box tbh 😭
  • Ronny223Ronny223 Registered Users, Member 55 Posts
    I better wait till tomorrows storyline outfit then just waist 5 diamonds for nothing
  • Ronny223Ronny223 Registered Users, Member 55 Posts
    My scores are so low 😭😭😭 no more than 30
  • katshay8katshay8 Registered Users, Member 114 Posts

  • kadyyykadyyy Registered Users, Member 355 Posts
    When is glu going to fix this starting with jst 1 ticket bullsh*t? 
  • DoricaDorica Registered Users 1,261 Posts
    My db

    ❤️ android player ❤️
    🇭🇷🦊♒ 
  • anna_r01anna_r01 Registered Users, Member 265 Posts

    I’m sorry but what is this, my doll looks so bad ☠️☠️☠️
    Hahaha… at least I can sit this one out, the only item I like is the first rose earnable
    ❤️iOS Player❤️
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. Sign in or register to get started.