🗳️ SYS -10/10/19 - Theme: Gorgeously Gothic 🍷

18911131432

Comments

  • JasmineKKHJasmineKKH Junior Member 470 PostsRegistered Users
    ticket buyer at 180 points.. WHY AM I NOT SURPRISED

    iOS platform
    iPhone 8
    A+++
    Let’s be friends on Facebook:
    https://www.facebook.com/jasmine.kkh.90
  • EmmieDollEmmieDoll 57 PostsRegistered Users, Member
    @Maree_kkh that look is pure gold, idk how it scored below 40
  • Maree_kkhMaree_kkh 514 PostsRegistered Users, Member
    @EmmieDoll thank you!! Makes me feel better about it :blush:
  • Monica LMonica L New Member 577 PostsRegistered Users
    Does anyone know if this hair is available for purchase with diamonds yet? 


    iOS Doll 

  • ellyelephantellyelephant 389 PostsRegistered Users, Member

    My first 2 looks scored pretty well! I started an hour late because I took a nap lol.
  • kkh_claricekkh_clarice 767 PostsRegistered Users, Member
    Monica L said:
    Does anyone know if this hair is available for purchase with diamonds yet? 


    Nope, its from this year 
    🌸 𝑎𝑛𝑑𝑟𝑜𝑖𝑑 𝑑𝑎𝑖𝑙𝑦 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟 | 𝑒𝑛𝑔𝑙𝑖𝑠ℎ 𝑖𝑠𝑛'𝑡 𝑚𝑦 1𝑠𝑡 𝑙𝑎𝑛𝑔𝑢𝑎𝑔𝑒 🌸
  • VVVVVV 94 PostsRegistered Users, Member
    LOL I don't think I've ever done worse, excluding maybe my first SYS ever. 

    It's gonna be a loooooong weekend.
  • ellyelephantellyelephant 389 PostsRegistered Users, Member
    @ellyelephant I LOVE that hair and am still so sad that I didn't get it :( 
    It’s so stunning, I wish we had it without the flowers too! It will probably be my most used hairstyle for this SYS.
  • DoloresWyattDoloresWyatt 325 PostsRegistered Users, Member

    My first look did great but my second look bombed SO hard. I still can't believe how bad it was. It was casual and had a little colour so I'm gonna be sticking with Black for sure now 😂


    Android player, looking for in game friends. FB Dolores Wyatt 
  • pilirositolampilirositolam 916 PostsRegistered Users, Member
    I just wonder, will I ever get a sys without ticket buyers, it’s the sixth week in a row! 🤬

  • ellyelephantellyelephant 389 PostsRegistered Users, Member
    I just wonder, will I ever get a sys without ticket buyers, it’s the sixth week in a row! 🤬

    If I really had to make an educated guess to answer your question - no, probably not. 
  • ellyelephantellyelephant 389 PostsRegistered Users, Member
    I'm a little bummed out because I actually think that the trendsetter dress is beautiful. I really love the lace elements and it looks like the design team worked really hard on it!
    However, I'm not a fan of the tattoos. Maybe if they were just the arm ones then I could suck it up, but that god awful neck tattoo is really bothering me. 
    I wish that the tattoos were separate from the dress. The dress + tattoos + hair for first place, and then the dress + tattoos for 2nd - 5th. It also really sucks for the dolls who would wanna wear the tattoos with other clothes as well!
    Anyways that's my little rant. Stay tuned for more to come lol. 
  • thelifeofRaeRaethelifeofRaeRae 1,127 PostsRegistered Users, Member


    Nothing worse than seeing this during the first hour... it’s really disheartening to know you have no chance at first from the get-go. This is the fourth week in a row I’ve had a ticket buyer within the first few hours. 
    iOS user
    #VIPKalinda
  • Kylie.BKylie.B New Member 86 PostsRegistered Users
    These are my first two looks and pretty relieved at how well they did.


    📱IOS doll
    Send a pm if you’d like me to add you
  • pinkrainbowpinkrainbow 69 PostsRegistered Users, Member


    First look was good, second look meh. One ticket buyer so far.
  • alycatalycat 177 PostsRegistered Users, Member
    I liked my first few looks. But I guess voters didn’t. 🤷🏻‍♀️

    #1 in my TS is at 560... that’s how my SYS is going. 


  • DianaKKHDianaKKH 76 PostsRegistered Users, Member
    Third look and I'm still breaking 50😱❤
    Thanks God I don't want this hair, cause girl on the first place have 573 votes😒

    Android player 
    Facebook for everyone https://.facebook.com/diana.nurmasheva.5
  • DianaKKHDianaKKH 76 PostsRegistered Users, Member
    @alycat your looks are stunning😍 What the hell voters are thinking?!
  • EmCharlotteEmCharlotte 400 PostsRegistered Users, Member
    Okay guess I’m using gowns and white hair from now on, my first look got 35... 


  • ellyelephantellyelephant 389 PostsRegistered Users, Member

    Yay look 3 did so good! I’m so happy with my scores so far
  • pinkrainbowpinkrainbow 69 PostsRegistered Users, Member


    Don’t all disagree at once, but what do we think about a white goth-y look?
  • beachespeachesbeachespeaches New Member 247 PostsRegistered Users
    edited October 2019

    Don’t all disagree at once, but what do we think about a white goth-y look?
    I wouldn't vote for it tbh, my favorite outfits are the ones that are mostly black with a little bit (like an accessory or shoes or hair accessory) of color. Mostly white with a little bit of black doesn't look goth to me. 

    Edit: I just googled it, I didnt realize that white goth was an actual thing lol 
    My doll's name is Bea!
    iOS player since the release
    Level 69 ayyy
  • EmCharlotteEmCharlotte 400 PostsRegistered Users, Member
    @pinkrainbow to be honest, while they are pretty looks I don’t think they’ll pull in votes when paired against a black outfit... I personally wouldn’t vote for white during this event. 
  • pinkrainbowpinkrainbow 69 PostsRegistered Users, Member
    Thanks guys! Glad I asked here first haha 
  • alycatalycat 177 PostsRegistered Users, Member
    Thanks guys! Glad I asked here first haha 
    I think with the right makeup and a lighter skin tone that it COULD maybe do well. But it would have to be pulled off perfectly.  Too risky. 
  • pinkrainbowpinkrainbow 69 PostsRegistered Users, Member
    alycat said:
    Thanks guys! Glad I asked here first haha 
    I think with the right makeup and a lighter skin tone that it COULD maybe do well. But it would have to be pulled off perfectly.  Too risky. 
    I might try it later in the event. See how things go, see how far behind ticket buyers I am 😅
  • beachespeachesbeachespeaches New Member 247 PostsRegistered Users
    edited October 2019
    alycat said:
    Thanks guys! Glad I asked here first haha 
    I think with the right makeup and a lighter skin tone that it COULD maybe do well. But it would have to be pulled off perfectly.  Too risky. 
    I think it's really pretty but I don't think any of the clothes in KKH does the white goth aesthetic justice. From my google search it looks to be white skin, long white hair (well, I saw some long black hair too) and white almost 1800s style clothes (I dont really know how else to describe it lol) with super dark makeup. I'd stick with black!
    My doll's name is Bea!
    iOS player since the release
    Level 69 ayyy
  • AriaAria 44 PostsRegistered Users, Member
     
  • dpetersdpeters 961 PostsRegistered Users, Member
    First place in my TS group has an average of 122 votes, how lucky to get such great scores in the first three looks!
    Android player
    Obsessed with handhelds... someday I'll own them all!
  • ElleOhElleElleOhElle 231 PostsRegistered Users, Member

    iOS player
    PM me if you would like to add me
Sign In or Register to comment.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!